Madplan: snasket på sundere måde

img_7444 Vi er så småt halvvejs i februar, og jeg synes virkelig tiden flyver. Nå, men ugens madplan er oppe til Jer, og jeg har prøvet at efterstræbe opskrifter, hvor de samme råvarer går igen. Der er lidt vegetariske retter på menuen og et par retter med kød. Men vigtigst af alt, massere af grønt! Retterne er som altid nemme at kaste sig ud i, og kræver ikke kompliceret ingredienser som ikke er at finde i det nærmeste supermarked. Alle retter er til 2-4 personer, alt efter hvor sulten man er, og der er også til madpakken næste dag i nogle af opskrifterne. Jeg håber I har lyst til at prøve planen af. Se eventuelt også tidligere madplan, for mere inspiration: Madplan uge 1Madplan uge 2Madplan uge 3, Madplan uge 4 Madplan uge 5 og Madplan uge 6 Nederst finder du en indkøbsliste til alle retter.

Madplan uge 7

MandagOne pot nudler i cremet karrysauce med grønt - en dejlig ret. Portionen er stor, så der er nok til næste dag! Tirsdag: Rester, som varmes op igen -  tilføj den gerne med lidt ekstra væde (vand eller kokosmælk). OnsdagSpinattærte med gedeost og karamelliserede rødløg TorsdagPitabrød med hurtige falafler og en hvidløgsdressing - evt. med hjemmelavet grove pitabrød FredagPulled chicken burger med sund coleslaw - en smagsfuld og nem burger at lave. Nemmere end man måske lige først tænker. Prøv evt. hjemmelavet burgerboller til. Lørdag Bønnesalat med soltørret tomat og salatost - en dejlig salat som tilbehør til en coulotte steg ovnen.  Søndag: Rester fra ugens løb – tøm køleskabet for diverse lækkerier.skaermbillede-2018-02-10-kl-20-38-16

TAK, FORDI DU LÆSER MED ♥

Følg også gerne med på min Facebookside, eller Instagram og Bloglovin Kærligst Maria Charlotte